Objectief advies

  • Zorgeloos migreren naar een innovatieve oplossing
  • Het beste advies gebaseerd op keuze uit verschillende merken en providers 
  • Klaar voor de toekomst

Smartphone kapot?

  • Laat het bij Telecom Service Groep repareren!

Bellen met Microsoft Teams?

  • Bellen en gebeld worden vanuit Microsoft Teams
  • Geïntegreerd in onze online werkplek TSG Anywhere

Mobiele telefonie

In de afgelopen jaren zijn de mobiele spraak- en data abonnementen behoorlijk veranderd. De kosten met betrekking tot voice en data zijn steeds beter te voorspellen en er wordt op voorhand steeds meer afgekocht. Dit biedt voor veel organisaties mogelijkheden, maar wat is voor uw organisatie de meest optimale manier?

Veranderende markt

Bij het afsluiten van mobiele abonnementen moet u rekening houden met verschillende factoren: het belgedrag van en naar mobiele en vaste telefoonnummers, de totale gespreksduur en de mate van (inter)nationaal. Er is steeds vaker sprake van flat fee (afkopen van verschillende bundels). In toenemende mate wordt een basisabonnement aangeboden, uit te breiden met verschillende bundels die (mogelijk) aansluiten op uw organisatie. Daarnaast moet bij de keuze van een abonnement rekening worden gehouden met integratiemogelijkheden, bijvoorbeeld met Cloud telefonie, apps, softphones en Microsoft Teams.

Mobile only

Steeds meer organisaties kiezen ervoor om hun medewerkers alleen nog met een mobiel toestel uit te rusten, mede om thuiswerkers te faciliteren. Door het toevoegen van apps op mobiele devices worden steeds meer functionaliteiten aan gebruikers geboden. 

Vast - mobiel integratie

Door het integreren van uw mobiele telefonie met uw vaste telefonie, wordt het mobiele toestel volledig onderdeel van de cloud. Hierdoor bent u altijd en overal bereikbaar. Altijd en overal bereikbaar op hetzelfde telefoonnummer
Indien uw vaste en mobiele telefonie is geïntegreerd, bent u altijd op zowel uw vaste als mobiele toestel te bereiken. Dit kan ook een softphone of app zijn. Ongeacht op welk telefoonnummer u wordt gebeld. Wanneer een gesprek op het vaste nummer niet kan worden beantwoord, dan wordt het gesprek automatisch en zonder extra kosten doorgeleid naar het mobiele toestel. Het maakt dus niet meer uit welk toestel, softphone of app wordt gebruikt.

Voordelen vast-mobiel integratie
- Altijd bereikbaar op softphone, app of toestel
- Productief en efficiënt samenwerken
- Klantgericht werken dankzij een koppeling met uw CRM-systeem
- Mogelijkheid om het vaste nummer op het mobiele toestel mee te sturen
- Aanwezigheid van een meervoudig profiel: bereikbaarheidsinstellingen kunnen afzonderlijk worden ingesteld
- Alle functionaliteiten van het platform zijn zowel op het vaste als op het mobiele toestel te gebruiken

Voorbeelden van toepasbare functionaliteiten
- Doorverbinden en in de wachtstand zetten op uw mobiele toestel, app of softphone
- Uw thuiswerkplek kan gelijk zijn aan uw kantoorwerkplek
- Collega’s zien of u telefonisch (zowel vast als mobiel) in gesprek bent
- Videoconferentie, chat en schermdelen

Laat u vandaag nog adviseren!

De adviseurs van Telecom Service Groep kunnen samen met u beoordelen welke manier van werken en communiceren het beste bij uw organisatie past. Niet alleen op het gebied van abonnementen kunnen zij u adviseren, ook op het gebied van mobiele toestellen en devices adviseren zij u graag. Vul het onderstaande contactformulier vandaag nog in en laat uw huidige telecomsituatie vrijblijvend analyseren.

Partners

Mitel_logo-
kpn
Alcatel-Lucent-Logo
unify_pos_gradient_rgb
Vodafone logo
Extreme-Networks-Logo-RGB
Honeywell logo
Microsoft
hp-logo-480x480
Mobotix
Ascom logo
Samsung_logo
Logo Jabra
TEF
Eurocom group - nieuw
Siemens logo
Logo Sennheiser
Logo Europetrack
Aruba-HP-Logo
HIK Vision
Excel logo
Siemon
Logo Leoni
Notifier Honeywell
Logo_blauw_Hertek

Telecom Service Groep

  • Meer dan 30 jaar ervaring
  •  130 ervaren professionals
  •  Beoordeeld met een 8.0

Klanten over Telecom Service Groep