Bent u op zoek naar een cloud telefonie oplossing voor uw organisatie? Met TSG Cloud biedt Telecom Service Groep een uniek communicatieplatform met alle toepassingen voor zakelijke telefonie. TSG Cloud werkt met vaste toestellen, handsets, softphones en smartphones en levert geïntegreerde oplossingen tussen verschillende toestellen. Zo kunt u binnen uw organisatie optimaal gebruikmaken van cloud telefonie.
Zakelijk bellen in de cloud
Al uw zakelijke communicatie behoeften zijn met TSG Cloud gebundeld in één oplossing. Door middel van cloud telefonie bent u overal en altijd bereikbaar; op kantoor, onderweg of thuis, het enige wat u nodig heeft is een internetverbinding. U kunt met ieder device op basis van voice, video en chat communiceren en bovendien kunt u documenten met elkaar delen. De meest uitgebreide functionaliteiten zijn beschikbaar zonder een fysieke telefooncentrale op locatie. En dat allemaal flexibel en schaalbaar zonder hoge investeringen. U betaalt alleen voor de functionaliteiten per gebruiker.
Standaard TSG Cloud functionaliteiten
Met TSG Cloud kunnen er standaard voor iedere gebruiker vijf devices worden aangemeld, bijvoorbeeld een vast toestel, draadloos toestel, softphone en/of smartphone. Bovendien beschikt iedere gebruiker over voicemail. Voor een optimale bereikbaarheid kan de aanwezige persoonlijke wachtrij, welke voor iedere gebruiker beschikbaar is, met individuele routering worden aangepast. Iedere gebruiker beschikt over een eigen webbased portal om het persoonlijke bereikbaarheidsprofiel te beheren.
Met de gebruikersprofielen van TSG Cloud kunt u zelf uw ideale pakket samenstellen en betaalt u alleen voor datgene wat u ook echt gebruikt. U kunt kiezen uit de volgende vier TSG Cloud gebruikersprofielen:
Kies het TSG Cloud telefonieprofiel dat bij u past
TSG Cloud Standaard | TSG Cloud Mobiel | TSG Cloud Kantoor | TSG Cloud Overal | |
---|---|---|---|---|
Webpagina gesprekshistorie, contacten en routeringen | ||||
Inloggen op max. 5 devices | ||||
Voicemail en wachtrij | ||||
Gespreksovername | ||||
Oproepomleiding | ||||
Wacht- en parkeerstand | ||||
Inzicht in toestelstatus | ||||
Doorverbinden (warm/koud) | ||||
Voicerecording | ||||
Conferentie | ||||
Aanwezigheid instellen | ||||
Uitgebreide Chat/Collaboration | - | |||
ACD mogelijkheid | - | |||
Presence inzicht andere users | - | |||
Softphone desktop | - | - | ||
Smartphone app/ integratie | - | - | ||
Inbegrepen in TSG Anywhere Ultimate | - | - | - |
CRM integratie
TSG Cloud is te integreren met de veel gangbare CRM-pakketten, waaronder Salesforce, Exact, Magister en Outlook. Integratie met uw CRM-pakket brengt veel voordelen met zich mee.
Een van de voordelen is dat er bij een inkomend telefoongesprek een pop-up in beeld verschijnt met vooraf ingestelde informatie over die beller. Denk hierbij aan naam, klantnummer, informatie over het laatste contactmoment etc.
Extra functionaliteiten
De wensen en behoeften van gebruikers binnen een organisatie kunnen sterk wisselen en niet iedere gebruiker is in te delen in één van de gebruikersprofielen van TSG Cloud. Om cloud telefonie voor iedereen optimaal te maken, kunt u extra functionaliteiten toevoegen. Zo kan er bijvoorbeeld gekozen worden voor cloud VoIP, PC-bedienpost en koppelingen met Exchange en CRM-pakketten. Wij informeren u graag over de mogelijkheden.
Voordelen TSG Cloud
- Optimale bereikbaarheid door zeer uitgebreide oproeprouteringen
- Overal, altijd en op ieder toestel bereikbaar
- CRM integratie
- Security: volledige encryptie van voice en data verkeer
- Eenvoudige installatie van communicatie app’s
- Gebruiksvriendelijke beheerportal
- Zelf uw ideale pakket samenstellen en alleen betalen voor wat u ook echt gebruikt
- Mogelijkheid op en afschalen van gebruikers
- Hoge uptime van het platform door redundantie
Meer weten?
Wilt u meer weten over het voordeel van cloud telefonie? Vul dan het contactformulier in. Wij nemen op werkdagen binnen 24 uur telefonisch contact met u op om u nader te informeren over de mogelijkheden van TSG Cloud.