Word altijd bereikbaar met Aurora teleQ

Waarom iemand 20 minuten laten wachten als u ook over 20 minuten kunt terugbellen? Aurora teleQ laat uw klanten rechtstreeks aan de telefoon of online een terugbelverzoek indienen. Zo bent u beter bereikbaar en creëert u een prettigere werkomgeving voor uw medewerkers.

Waarom Aurora teleQ?

teleq altijd bereikbaar

Altijd bereikbaar

Mis nooit meer een telefoontje. Als iemand belt terwijl u gesloten of bezet bent, plant diegene gemakkelijk een terugbelverzoek in.

teleq geen wachtrij

Geen wachtrijen

Hoe langer mensen moeten wachten, hoe groter de irritatie. Voorkom frustraties en laat bellers een terugbelafspraak maken wanneer het hen uitkomt.

teleq geen piekmoment

Minder stress en geen piekmomenten meer

Geen continu rinkelende telefoon of knipperende lampjes. Spreid telefoontjes uit over de werkdag en creëer een plezierige werksfeer.

Accepteer marketingcookies om de video te bekijken.

Hoe werkt Aurora teleQ?

  1. Slim keuzemenu
    Klanten kunnen u 24/7 bellen. Sommige zaken, zoals afzeggingen, kunt u eventueel regelen via een voicemail. Voor opties waarvoor een medewerker nodig is, kan de klant kiezen om te wachten of om een terugbelverzoek in te dienen.
  2. Terugbelverzoek
    Als de klant kiest voor een terugbelverzoek, kan hij/zij zelf kiezen tussen de beschikbare tijdstippen. Tijdstippen worden geselecteerd o.b.v. de beschikbaarheid van uw medewerker(s).
  3. Terugbellen
    Een medewerker belt de klant terug op het afgesproken tijdstip.

Maak zelf kennis met Aurora teleQ

Maak nu een afspraak of plan vrijblijvend een demo in. We hopen u snel te zien!

Vraag een demo aan
U bepaalt zelf of u klant wordt

Advies of afspraak maken