Thuiswerken, onderweg bij klanten, of op kantoor? Met Vodafone One Net loopt vaste en mobiele telefonie feilloos in elkaar over. Het maakt niet uit welke mix van apparaten uw team gebruikt om te bellen. Via uw telefooncentrale in de cloud verbindt de receptie gemakkelijk door, ziet u of collega's in gesprek zijn en is iedereen overal bereikbaar.
Waarom Vodafone One Net?

Betere bereikbaarheid
Het maakt niet uit waar u werkt. U bent overal bereikbaar op uw vaste zakelijke nummer. Ook kunt u uw vaste nummer meesturen als u mobiel belt. Met belgroepen zorgt u er bovendien voor dat er altijd iemand beschikbaar is om de telefoon op te pakken.

Minder op kantoor werken
Flexibel hybride werken, zonder in te leveren op bereikbaarheid. Gebruik de professionele functies van kantoor ook op mobiel.

Productiever samenwerken
Medewerkers stellen gemakkelijk hun beschikbaarheid in. Ook kunnen collega's onderling chatten en hun scherm delen.

CRM-integratie
Zie wie u belt en krijg meteen belangrijke klantgegevens op uw scherm.
De functies van One Net:
- Doorschakelen
- Vast-mobiel integratie
- Instellingen beheren via portal
- Beschikbaarheid medewerkers inzien
- Belgroepen instellen
- Keuzemenu's en wachtrijen
Aanvullende opties:
- Call center applicatie
- CRM-integratie
- Receptie-bedienpost
- One Sync applicatie
Telefooncentrale in de cloud
One Net is uw telefooncentrale in de cloud. Groeit of krimpt uw bedrijf? Dan schaalt u flexibel op of af. Bovendien is uw investering minimaal.
Waarom Telecom Service Groep?
Persoonlijk en onafhankelijk advies
Eén vaste contactpersoon die u en uw organisatie kent
Installatie door een engineer
Maak daarom nu een afspraak met een van onze adviseurs of plan een demo in!
Vraag een demo aan
U bepaalt zelf of u klant wordt