Zakelijk bellen met professionele functies

  • VoIP: uw oplossing wordt voor u beheerd
  • Keuzemenu's, doorschakelen, beschikbaarheid en meer
  • Vaste zakelijke nummers ook op mobiel en laptop

Zakelijke telefonie

Bent u op zoek naar een professionele telefonieoplossing? Met VoIP heeft u alle functies van een eigen telefooncentrale zonder de centrale zelf. VoIP is beschikbaar bij al onze telefonieoplossingen, zowel voor het MKB als grootzakelijk.

VoIP

Zakelijk VoIP

Met VoIP beschikt u over een telefooncentrale in de cloud. Hierdoor heeft u geen extra ruimte nodig en hoeft u nooit onderhoud te plegen. Wél geniet u van professionele functionaliteiten zoals wachtrijen, CRM-integratie en het instellen van aanwezigheid. Deze en meer functies kunt u gebruiken op al uw apparaten, inclusief mobiel en softphones, allemaal met uw vaste zakelijke nummers.

Onze VoIP-oplossingen

TSG Cloud VoIP >
​Vodafone One Net >

Telefoonnummers aanvragen

Een professionele uitstraling met regionale nummers, landelijke nummers of servicenummers? Uw nieuwe nummers zijn zo geregeld. En met VoIP gebruiken uw medewerkers ze op elk apparaat.

Regionale telefoonnummers

Met regionale telefoonnummers (bijvoorbeeld 010- of 020-nummers) is uw bedrijf herkenbaar voor mensen in de regio. Interesse in een los nummer of een blok van 10, 100 of 1.000 regionale telefoonnummers? Neem contact met ons op voor een vrijblijvende offerte.

Landelijke telefoonnummers

Levert u diensten in heel Nederland? Dan passen landelijke 085- of 088-nummers misschien wel goed bij uw bedrijf.

085-nummers zijn per stuk of per 10 stuks aan te vragen en zijn dus ook geschikt voor MKB en ZZP.

088-nummers zijn per 100, 1.000 of 10.000 stuks verkrijgbaar en dus ideaal voor grotere bedrijven.

Servicenummers (0900 en 0800)

Biedt u telefonisch serieuze informatie of diensten aan? Een 0900-nummer heeft een professionele uitstraling en biedt in sommige gevallen de mogelijkheid om opbrengsten te genereren.

Wilt u als organisatie gratis bereikbaar zijn voor uw klanten? Met een 0800-nummer betaalt u de gesprekskosten voor de klant, komt u klantvriendelijk over en verlaagt u de drempel om te bellen.

Vrijblijvend meer informatie

Advies of afspraak maken


  Toch een fysieke telefooncentrale?
Het kan zijn dat u toch een telefooncentrale op locatie wilt hebben. Bijvoorbeeld omdat medewerkers intern moeten kunnen blijven bellen bij een netwerkstoring. Daarom leveren wij ook nog fysieke centrales.

Partners

mitel-gold-partner
KPN Partner Network
Vodafone Strategic Partner
jabra one authorized partner
Unify Partner
alcatatel accredited business partner