Gratis bereikbaar met een 0800-nummer

  • Een landelijk nummer
  • Lagere drempel om te bellen
  • VoIP: plaatsonafhankelijk werken

0800-nummer aanvragen

Een 0800-nummer is een goede manier om als organisatie toegankelijk te zijn voor klanten en/of stakeholders. Het bellen naar 0800-nummers is namelijk altijd gratis, zowel vanaf vaste als mobiele telefoons.

Waarom een 0800-nummer?

Door uw organisatie gratis bereikbaar te maken, verlaagt u de drempel voor mensen om contact met u op te nemen. U betaalt de gesprekskosten voor de beller. Een 0800-nummer straalt professionaliteit en klantvriendelijkheid uit. Andere nummers die gebruikt kunnen worden voor het aanbieden van landelijke diensten beginnen met 085, 088 en 0900.

Limitaties van een 0800-nummer

  • Het nummer is alleen voor inkomende oproepen
  • Het nummer is niet bereikbaar vanuit het buitenland

Een 0800-nummer, maar ook bereikbaar zijn vanuit het buitenland?
Vermeld dan een lokaal, 085- of 088-nummer onder uw gewoonlijke 0800-nummer als alternatief voor bellers in het buitenland. Voor deze gesprekken betaalt de beller het lokale tarief.

Een 0800-nummer aanvragen

Word als organisatie gratis bereikbaar met een 0800-nummer! We helpen u graag bij de aanvraag en zodra deze is goedgekeurd, hosten we het nummer in de cloud. Medewerkers kunnen het nummer vervolgens beantwoorden op vast, mobiel en laptop!

Voor het aanvragen van een 0800-nummer doorlopen we de volgende stappen:

  • We maken graag kennis met u en komen samen tot een advies op maat
  • Nadat u de getekende offerte retour heeft gestuurd, ontvangt u per e-mail een link om het 0800-nummer aan te vragen bij de Autoriteit Consument en Markt (ACM)
  • Onze specialisten implementeren uw VoIP-oplossing en uw organisatie is voortaan op uw 0800-nummer bereikbaar!

Neem vrijblijvend contact op met een van onze adviseurs en we gaan graag met u in gesprek!

Martin Middel

Martin Middel
Adviseur Grootzakelijk
      

Roland Eizinga

Roland Eizinga
Adviseur Zorg
     

René Raadsheer

René Raadsheer
Manager Business Development
     

  Professionele functionaliteiten
Met VoIP beschikt u over de professionele functies die uw organisatie nodig heeft, zoals een wachtrij, keuzemenu's en gespreksopname. Kijk voor alle mogelijkheden op onze VoIP-pagina.