Care

Telefonie voor huisartsen

Mask

Voor huisartsenposten en -praktijken is een telefonische wachtrij dagelijkse kost. Voor de assistenten betekent dit: de hele ochtend in gesprek zijn, patiënten spreken die hun geduld verliezen door het lange wachten en het niet efficiënt kunnen afwerken van de planning.

Met onze software en cloudoplossing combineren we technologieën zo, dat die wachtrij verdwijnt. Hoe het werkt? Als wachtende krijg je de keuze om teruggebeld te worden. Vervolgens hoor je hoe laat je wordt teruggebeld en kan je andere dingen doen.

Assistenten kunnen de terugbelopdrachten zelf inplannen. Ook is er een aparte lijn voor bijvoorbeeld spoed, herhaalrecepten of testuitslagen. Zo hoeven cliënten niet meer aan de telefoon te wachten en kunnen assistenten hun dagplanning beter en stressvrij beheren.

Vrijblijvend adviesgesprek?

    Ontvang geheel vrijblijvend advies van onze specialisten. Stel je vraag via het contactformulier, dan reageren we zo snel mogelijk.