Rittenregistratie - Telecom Service Groep

Rittenregistratie

Voor meer duidelijkheid in de kilometers die de bestuurders van uw voertuigen afleggen, kan een volgsysteem de oplossing zijn!

Voorkom bijtelling en houd controle. Voordelen rittenregistratie:

  • Volg live uw voertuigen: op ieder moment op de hoogte waar uw voertuigen zijn, waardoor een hogere servicegraad en betere planning mogelijk is
  • Door een sluitende rittenregistratie kan moeiteloos bijtelling worden voorkomen
  • Bespaar op brandstof door verbeterd inzicht in rijgedrag, uren, bijtelling en administratie
  • Op elke PC, tablet of smartphone inzicht in uw rittenregistratiesysteem
  • Overzichtelijke rapportages

Al vanaf €5,95 per maand een fiscaal sluitende rittenregistratie

Wij kunnen u al vanaf €5,95 per maand een sluitende kilometeradministratie bieden, met complete rapportages en de mogelijkheid om uw auto’s live te volgen met track & trace. Het meest eenvoudige pakket is puur gericht op het voorkomen van bijtelling. De meest uitgebreide variant biedt rapportages van rijgedrag (snelheden, stationair draaien, parkeren) en brandstofverbruik. Bovendien kan een rittenregistratiesysteem al op korte termijn door een medewerker van Telecom Service Groep worden ingebouwd.

Europe Track
Logo partspoint

Klantervaringen: PartsPoint

De Partspoint Group is een internationaal opererend bedrijf, gespecialiseerd in de distributie en verkoop van auto -onderdelen en -accessoires. Onder PartsPoint zijn diverse merken, formules en ketens actief op een steeds internationaler speelveld, bijvoorbeeld AD Nederland, Brezan en Staadegaard TC. Telecom Service Groep leverde het rittenregistratiesysteem van EuropeTrack voor de interne logistiek van het bedrijf, PartsPoint Services. Sam Jansen (Manager Quality Assurance) van PartsPoint Services B.V. over de ervaringen van het rittenregistratiesysteem:
 
“Het rittenregistratiesysteem is voor onze interne logistiek inmiddels onderdeel geworden van de dagelijkse werkzaamheden. In- en externe klanten beschikken over live informatie over de levering van hun producten en het systeem biedt sturingsinformatie op gebied van rijgedrag, efficiëntie en kosten. Zo wordt het rijgedrag maandelijks gemeten op basis van scores en is het tussen chauffeurs en depots een onderlinge wedstrijd om de hoogste score te halen. Menig chauffeur checkt na iedere rit direct de rijscore om deze vervolgens trots te communiceren aan de andere chauffeurs. Ook worden de scores gebruikt om de jaarlijkse verbeterdoelstellingen met chauffeurs te formuleren. Bij lage scores bekijkt een teamleider met de chauffeur op detailniveau waar verbetering te behalen is. Bijvoorbeeld op welke locaties er vaak hard geremd of gereden wordt.”

Interesse?

Vul dan het onderstaande contactformulier in. De adviseur van Telecom Service Groep neemt hierna zo spoedig mogelijk contact met u op om u vrijblijvend te adviseren over de mogelijkheden van een rittenregistratiesysteem.

Ontvang onze nieuwsbrief