Binnen de zorg zijn handsets onmisbaar. Hierbij is de urgentie van een bericht van groot belang. Gaat het om een notificatie, een alarm of een brandmelding? Daarnaast kunnen hedendaagse handsets worden geboden op basis van verschillende technieken, waaronder (IP)DECT, WiFi, GSM, 3G/4G smartphones en private GSM. Alle technieken hebben voor- en nadelen. De adviseurs van Telecom Service Groep gaan graag met u in gesprek om de verschillende mogelijkheden te bespreken en samen met u te beoordelen wat het beste bij uw organisatie past.
Voordelen van handsets
- Integraties met alle vooraanstaande communicatiesystemen zoals Mitel, NEC, Ascom en Cisco
- Snel opbouwen van spraakverbinding met cliënt door één druk op de knop
- Duidelijk onderscheid in berichten op basis van o.a. tril- en geluidssignaal, kleuren en iconen
in het scherm - Uitgebreide berichtteksten voorzien van o.a. alarmsoort, locatie- en cliëntnaam, pasfoto
en cliëntgegevens - Integratie van persoonsbeveiliging zoals ‘man-down’ alarm
- Diverse berichtprioriteiten die afhankelijk zijn van de urgentie van het alarm
- Mogelijkheid tot accepteren en weigeren van berichten